Kurs 360 Indicator - diagnoza kompetencji managerskich i postawy liderskiej

⏱️
👩⚖️
💻
💲
- 360 Indicator to anonimowa diagnoza poziomu kompetencji pracowników w wybranych obszarach zachowań, tak w postrzeganiu przez otoczenie (przełożonego, współpracowników, podwładnych), jak i osobę, której dotyczy badanie.
- Raport z badania 360 odzwierciedla, jak bardzo postrzeganie siebie jako managera, lidera zespołu czy lidera danej praktyki, produktu (w zależności od celu badania, wybranej ankiety 360) jest spójne z tym, jak daną osobę widzą inni, by na tej podstawie móc wesprzeć daną osobę w rozwijaniu kompetencji i stawaniu się liderem w swojej dziedzinie.
Powyższe informacje stanowią ważny element analizy tego, jaki wpływ styl zachowania badanej osoby może mieć na tych, z którymi ta osoba współpracuje (pozytywny, ukryty, neutralny) - ich efektywność i zaangażowanie oraz co może zrobić, aby jeszcze lepiej korzystać ze swoich zasobów (podnosząc świadomość swoich mocnych stron, ale i ograniczeń).
DIAGNOZA NIE OCENA
Kwestionariusz
i raporty napisane są tak, aby podkreślić mocne strony danej osoby i obszary, które warto wziąć pod uwagę, aby rozwijać swój naturalny potencjał we współpracy z innymi
i jeszcze szybciej realizować cele osobiste, cele organizacji
INNOWACYJNA SKALA
Skala typu
„suwak”, która odzwierciedla opinię odpowiadającego względem konkretnej cechy osoby, której dotyczy badanie, niwelując poczucie oceny.
STRATEGIA SUKCESU
Nasze raporty to nie tylko prezentacja odpowiedzi
w konkretnych obszarach zachowań, ale i Strategia sukcesu – przestrzeń do opracowania planu działania dla rozwoju konkretnych kompetencji.
DIAGNOZA ŹRÓDŁA ZACHOWAŃ
W badaniu pozyskujemy odpowiedź na pytanie
„jak jest?”, ale
i „dlaczego tak jest? dlaczego tak mogę być postrzegany przez innych?” Nasze kwestionariusze uwzględniają te aspekty zachowania, wartości, motywacji, które również diagnozuje badanie kompetencji DISC D3, a analizę kompetencji pracownika prowadzimy, pozyskując informacje z obu badań.
Badanie 360 Indicator obejmuje różne obszary skuteczności managerskiej i postawy liderskiej + dodajemy pytania otwarte na pozostawienie komentarzy.

Analiza raportu 360 danej osoby obejmuje również informacje pozyskane z badania DISC D3 (self-assessment).
Pozwoli to znaleźć odpowiedź na pytanie „Dlaczego tak a nie inaczej mogę być postrzegany?” i zarekomendować kierunek rozwoju kompetencji nie tylko w oparciu o opinie innych i postrzeganie siebie (360 Indicator), ale również rzeczywisty potencjał danej osoby (badanie DISC D3).

- Rozwój kompetencji w obszarze diagnozy kompetencji managerskich i liderskich; praca z badaniem 360 Indicator to krok milowy w zrozumieniu, gdzie są naturalne obszary efektywności, które mocne strony warto rozwijać, a nad którymi słabszymi zachowaniami pracować, by wywierać pozytywny wpływ na innych.
Dodatkowo, 360 Indicator to kolejny krok w pracy z DISC D3; dzięki połączeniu tych narzędzi diagnostycznych dostarczysz bardzo precyzyjną, bo nazywającą konkretne zachowania, informację na temat obszarów naturalnej efektywności, ale i tego, jaki wpływ na innych wywiera osoba o danym profilu DISC D3 oraz dlaczego tak się dzieje; takie podejście zwiększa szansę na zmianę zachowań, bo osoba badana nie czuje się oceniana, a pogłębia rozumienie przyczyn takiego a nie innego postrzegania przez otoczenie (mocne strony i obszary do pracy)
- Zdobycie umiejętności analizy wyników badania 360; przechodząc przez kolejne moduły kursu, poznasz, jak krok po kroku, czytać wyniki badania, wyciągać wnioski, definiować obszary do rozwoju, udzielać informacji zwrotnej; dzięki temu, że w kursie omawiamy różne wyniki 360 Indicator, różne profile DISC D3, w kontekście różnych branż i stanowisk, w przyszłości, mając wyniki badania 360, wracając do kursu, będziesz wiedzieć, jak skorzystać z tych informacji, jak je właściwie interpretować i jak udzielić feedbacku.
- Kupując kurs online 360 Indicator, zyskujesz nieograniczony w czasie dostęp do konsultanta EFFECTIVENESS, by w razie potrzeby móc zweryfikować, jak/czy dobrze odczytujesz wyniki, skonsultować ścieżkę wnioskowania i rekomendowanych obszarów do pracy, metod rozwoju kompetencji etc.
- Co to jest 360 Indicator?
- Jaki jest cel badanie 360 Indicator?
- Co wyróżnia badanie 360 Indicator?
- Jakie obszary bada 360 Indicator? (Omówienie merytoryczne każdego obszaru)
- Jak wyglądają raporty 360 Indicator? (Omówienie wyglądu raportów)
- Dlaczego 360 Indicator łączymy z badaniem DISC D3?
- Jak wygląda proces realizacji badanie 360 Indicator?
- Jak najlepiej zakomunikować badanie 360 Indicator?
- Najczęściej pojawiające się pytania (Moduł pytań i odpowiedzi)
- Omówienie Case Study (2 studium przypadku 360 Indicator LPI + 2 studium przypadku 360 Indicator MPI)
- Szczegółowa analiza badań (również w połączeniu z interpretacją DISC D3) z nauką interpretacji wykresów i wnioskowania, opracowania planu rozwoju kompetencji

.png)

.png)
.png)